1. Основні теорії мотивації в освіті
Сьогодні в інтернеті можна знайти інформацію з таких теорій мотивації в освіті⁚ expectancy-value theory, social cognitive theory та self-determination theory. А також, є інформація про стабільність самооцінки в різні вікові періоди, що є важливим аспектом для дорослих у самоосвіті.
1.1. Expectancy-Value Theory, Social Cognitive Theory і Self-Determination Theory
Several великі theories focus on motivation в освіті. Expectancy-value theory, social cognitive theory та self-determination theory допомагають розуміти та прогнозувати педагогічну motivation. Ці теорії описують, як відбувається напрям, ініціація, інтенсивність та стійкість навчальних behaviors.
2. Вплив самооцінки на мотивацію в дорослому віці
Важливою точкою в самоосвіті дорослих є стабільність рівня самооцінки. Дослідження показали, що самооцінка в дорослому віці може залишатися стабільною, але з невеликим поступовим зростанням доки нестає середніми значеннями в пізньому віці. При цьому після 65 років може спостерігатися зниження рівня самооцінки. Це важливий аспект, який потрібно враховувати для підтримання мотивації до самоосвіти.
2.1. Стабільність самооцінки в різні вікові періоди
Дослідження показали, що самооцінка в дорослому віці може залишатися стабільною, але з невеликим поступовим зростанням доки нестає середніми значеннями в пізньому віці. Після 65 років може спостерігатися зниження рівня самооцінки. Це важливий аспект для підтримання мотивації до самоосвіти в дорослому віці.
3. Фактори, які підвищують самомотивацію в дорослому віці
Дослідження показують, що участь в освітніх програмах для дорослих підвищує самооцінку та віру у свої здібності, що впливає на мотивацію до навчання. Окрім цього, сприйняття досягнень у дорослому віці збільшує самоефективність та зменшує схильність до участі в навчанні.
3.1. Роль самооцінки у зростанні цікавості до навчання
Недавні дослідження підтвердили, що участь у програмах освіти для дорослих може підвищити їх самооцінку та віру у власні здібності, що в свою чергу має позитивний вплив на мотивацію до навчання. Крім того, сприйняття своїх досягнень зростає під час дорослого віку, що підвищує ефективність та зменшує схильність до участі у навчанні.
4. Засоби самомотивації для досягнення цілей
Щоб зберегти внутрішню мотивацію, важливо ставити собі цілі та призначати їм терміни. Покладення цілі на календар допомагає збільшити внутрішню мотивацію та створити зовнішню, будучи проміжним кроком до досягнення цілі.Також важлива роль attributio...
4.1. Планування цілей, створення зовнішньої мотивації
Звернемося до методів самомотивації для досягнення цілей в дорослому віці. Один із способів ― це постановка мети та визначення термінів; Покладанням цілей на календар можна підтримати внутрішню мотивацію та створити зовнішню мотивацію, яка є проміжним кроком до досягнення цілей.
5. Моделі самоуправління та стратегії для досягнення успіху у навчанні
На шляху до успіху в навчанні для дорослих важливо використовувати стратегії самоуправління. До цих стратегій можна віднести управління цілями, планування завдань та використання зовнішньої підтримки. Важливо мати чіткі цілі та дотримуватися графіку, щоб зберегти внутрішню мотивацію та досягнути успіху в навчанні.
5.1. Інформаційно-мотиваційно-поведінкові моделі та їх вплив на самоуправління
Одна з цікавих моделей, яка досліджує вплив інформації, мотивації та поведінки на самоуправління, це Модель Інформації-Мотивації-Поведінкових навичок (IMB). Відповідно до цієї моделі, зміна поведінки залежить від належної інформації про ризиковані поведінки, мотивації до змін та сприйнятих навичок, які необхідно виконати цю поведінку.